Hello!

Hej :)

Nu var det ett tag sedan. Mamma och Jarmo var ju här i helgen. Det var kul! Vi var en sväng till Trosa och Vagnhärad. Mamma ville se radhuset vi köpt :) Längtar till 29 oktober!!!

Här är lite bilder från helgen...

Vi åt på kolgrillen i trosa. Såååå himla gott!!



Jag och ISabell åt lasagne.



Micke åt pizza.



Mamma och Jarmo åt spett och bulgur.



Isabell åt bröd.



♥♥♥





Micke, Isabell, Jarmo och mamma i Trosa hamn.



Jag och världens finaste ♥

Idag åkte jag, micke, Isabell, mamma och Jarmo till SKärholmen. Micke letade skor till sej, men köpte till mej och Isabell istället :D



Isabells nya skor.



Reaskor till mej. 99kr Dinsko.



Loppisfynd 30 kr. Ska bara slipas och målas.



Loppisfynd 15kr! Inte en ända skråma eller fläck! Så nu kan Isabell ringa Snövit, Törnrosa och dom andra Disney prinsessorna ;) 



Nyduschad älskling



Hur kan man älska någon så himla mycket? ♥

Då har man jobbat sin första vecka. Det var jobbigt att komma upp på morgonen i början på veckan, men mot torsdag, fredag somnade jag som en stock :)
Isabell och Micke hade klarat sej jätte bra! Jag och Micke märker redan skillnad på henne. Hon är inte alls lika mammig längre. Skönt, men samtidigt konstigt. Ovant..

Nu måste jag hoppa i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0