Äntligen!!!

Hej!

Har länge suktat efter en gungstol från Stol AB. Men det är för dyr.



Pris: 4500:-


Så igår hittade jag en liknande på blocket. Den hämtade vi idag :D  



Pris 300:- !!!

Så nu fattas bara målafärgen och sandpapper! Svart eller vit eller grå? Eller har ni något annat förslag???

Stackars Isabell har haft lös mage i två dagar. Hoppas det är bättre imorgon. Min lilla äslkling. Men hon har inte feber och är inte hängig. Lite gnällig, men vem skulle inte vara det???
Föresten så har hon bara vaknat en gång per natt i två nätter nu. Hon har ibland gnällt, men somnat direkt om så jag har inte behöt gå in till henne.
Och hon har sovit i egen säng båda nätterna :D

Idag på jobbet började min mage bullra. Lät som om jag hade en vulkan i magen och kände mej spyfärdig. När vi var och hämta stolen i Nacka så mådde jag jätte dåligt. Men så när jag kom hem och gick på toa så blev det mycket bättre!! Hoppas jag mår såhär bra imorgon så jag orkar gå till jobbet.   


Kommentarer
Postat av: Malin

lite magsjukebaciller kanske... inte alltid man kräks liksom.. hoppas ni slipper undan det iaf!

ååh den där stolen blir ju kanonfin efter lite slipning&målning! jag hade nog gjort den vit tror jag.. :D

2010-08-27 @ 11:31:28
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0