Åderbrock på G?

Hej!

Idag märkte jag till min fasa att jag har fått konstiga jätte små och tunna blodådror runt mina knän. Förra veckan gick jag mycket på jobbet och det värkte i fötter och brände i vader på kvällarna när jag kom hem.

Vet nån om detta är påväg att bli åderbrock? Ellr vad är det???



Ops.. syns jätte dåligt på bilden... Men dom är lite tydligare i verklighet. 



120kr från apoteket. Jätte fula, men hoppas dom hjälper lite mot tröttheten i benen. 
 


Såhär fint blev det ;) Ska köpa flera par i veckan. Vet inte vad jag tänkte när jag bara köpte ett par och jobbar 5 dagar i veckan! Gå med samma kanske ;P

Igår köpte jag ett jätte fint halsaband från Pearls for girls.



Köpte först halsbandet. 149:- Det är långt. Slutar medanför brösten.
Sen köpte jag 2 smycken till. En liten bricka ni ser här ovanför.

Och sen denna ni ser under.





Jag tycker det är kul med halsband och armband man kan ändra utseende på.

Här är en annan serie jag tycker om. Pandora. Åhh....Kanske nästa löning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0