Shopping!

Hejsan alla läsare :)

Försökte lägga ut bilderna igår, men det gick inte. Så ni får se vad jag shoppat idag istället :) Jag , Isabell och Siv var nere på stan. Vi brukar handla kläder till Isabell nån gång i månaden.

Nån mer än jag som missat att Lindex har börjat med Emil i Lönneberga-kläder?? Såååå himla söta!!!
Det fanns fina pojkkläder också.


Isabell fick en Ida-tröja och en kjol i samma serie. Fina va?? Hur söta som helst!!!







Från Lindex köpte vi även Bamse kjol, strumpbyxor och Muumin nattdräkt.



Från Kappahl köpte vi jeansklänning och baggypants. Sååå söta :)
Ser finare ut när hon har dom på sej än på bilden.



H&M: Jeans leggings, bjukisbyxor och linnebyxor. Och en klänning.



Sandalerna från H&M och gymppaskorna från skopunkten.



Och så köpte jag en klänning till mej själv. Fin och säkert jätte skön i sommar :)



Och så köpte jag Margretheskålar.
Har länge velat ha dom och slog nu till :)
Micke tyckte det var lite jobbig färg, men jag tyckte det var lite Kitchigt ;) Buahahaha!
Kan inte gå in på Svea utan att köpa något. Löv it!



Idag är det valborg! Vi ska till Vingåker och hämta nån vinge eller något till mickes bil. Jag, Isabell och Siv ska in på Outleten. Hoppas dom har dom två nyaste Muminmuggarna för dom har jag inte köpt ännu!
Efter det är det middag och brasa om det inte regnar. Sen får vi inte glömma finska traditionen: Sima och nybakta munkar :D

Nu är Isabell gnällig och trött. Ska gå och vila en stund. Har ju varit uppe sedan 05.30!


Kommentarer
Postat av: Sunniva

Vilka fina saker du hittat!

Jag såg också när jag och min syster var i skärholmen i Tisdags att Lindex hade Emil-kläder, gissa om vi köpte en Emil-tröja till Emil?? Och fler lär det ju bli! Så fina, och vad fina tjejkläderna var också!

Hoppas ni haft en mysig valborg :)

Kram

2010-04-30 @ 23:14:25
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0