Promenadfoton

Godmorgon!

Min kära dotter väckte mej idag 05.30! Härligt :D Bara att gå upp och se glad ut. Ärligt talat känns det inte så jobbigt längre. Ibörjan när hon började vakna såhär tidigt så var det jobbigt, men nu är det helt ok. Man är ju lagom pigg på kvällen ;)

Vi var på promenad med Amanda och henns två hundra Vincent och Dolly igår. Här har ni lite bilder.



Jätte gravida Amanda :) Hon har BF imorgon! Visst har hon en liten och söt mage :)
 
Här är lite bilder på mej när jag var gravid:



Vecka 27



Vecka 31



Vecka 36



Det här var dagen före min igångsättning. Liiiite framtung...
Magen var ju liiiiite * HOST* över det normala SF måtet...



Söta Vincent och Dolly.



Isabell ♥



Isabell i nya vagnen. Trött och hungrig efter långpromenaden.

Nu ska jag börja göra oss i ordning. Vi ska hem till Sunniva och Emil och leka :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Du va jätte fin som gravid. Man saknar allt den där magen ibland. hihi. När har ni tänkt att lillasyster/lillebror ska komma då?



Vad hade du i Sf-mått? Tror jag va högst på 33, magen var rätt liten faktiskt.



Hur går det med vikt och maten o så? Jag har ju fuskat massor nu, men nu ska jag ta tag i det igen. var ju påsk, fyllt 25 och massa annat i april. Men men, nu med hårdhandskarna!

Kramar

2010-04-28 @ 10:46:37
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Amanda, Vincent och Dolly

Får jag "sno" bilden på mig och hundarna? Tänkte lägga ut på min blogg, inte alltid mina hundar ser så uppfostrade ut :)



Du hade jättefin mage!! Härligt det var med en promenad. Nu har jag dessvärre ryggvärk så måste nog ta det lugnt några dagar...



Kram

2010-04-29 @ 14:31:02
URL: http://freewebs.com/mandaw
Postat av: Maria

Hej Jenny!

Jag kommer ihåg att mitt SFmått i vecka 33 var 35 :S Så det var nog en del över det på slutet.



Vikten och maten har ju gått lite snett... :/ Påsk och massa annat, men har startat lite lugnt nu igen. Har du en mailadress föresten?

Åh vad fina tårtor du har gjort föresten!!! Dutkigt. Funderar på om jag vågar testa till ISabells födelsedag!?!?!

KRam

2010-04-29 @ 21:23:21
Postat av: Maria

Hej Amanda!



Jag kan maila dej bilderna!



Vila du för snart behöver du alla dina krafter :)

Som tur sover nyfödda oftast mycket så mamman får vila upp sej lite :)

Kram

2010-04-29 @ 21:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0