Presenter :)

Hej!

Idag kom min älskling hem med en present till mej! Jag blir så glad av presenter. Alla män borde överraska sina kvinnor ibland :)





Isabell var självklart med och öppnade :)





Så himla fin! Just en sånn jag vill ha! Färgen heter Sand/Hieka. Älskar Marimekko och Iittala så jag förstår inte att jag inte köpt en sådann tidigare!?!?! :)



Dregglet rinner på vår lilla älskling.





Köpte frukt idag. Dock var vindruvorna och apelsinerna äckliga så det blev inte så LYX som jag tänkt. Längtar till sommarn då man kan köpa plommon, jordgubbar och hallon.



Vi hyrde några filmer till helgen.

Nu ska jag lägga mej på soffan med min älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0