Oj...

Hej!

Vilken skitdag! Jag har tjafsat med min man (Eller han bråkade med sovrumslampan och jag blev irriterad och stack till Moraberg med Isabell ;) ) och haft en gnällig dotter (Dock ändast på kvällen!).... Inte kul. Men nu är allt bättre. Isabell sover och Micke är tyst ;)

Var inne på plantagen.... Mitt favvoställe! Gick runt där i 40 minuter och bara lukta och kände på massa saker :D

Detta ska jag köpa nästa gång vi åker förbi med bil!


Kravmärkt jord!!!! Klart jag ska ha Ekologiska gurkor ;)
Nyhet på plantagen denna vår.

Ska plantera om min röda tomater ikväll. Ska bara klippa mickes hår först...

Här är lite bilder från påskmiddagen.



Isabell smakar memma första gången :)



Inte så gott...



Bus med farbror basse



Isabell och farmor och Lambi :)



Kent och Isabell

Och så tog jag lite foton på gamla foton av Micke ♥








Nu ska jag se på Falk...

Kram









Kommentarer
Postat av: niina

hahha micke måste älska att du lägger ut bilde rpå honom som liten:)

2010-04-05 @ 22:26:28
Postat av: Maria

Niina!

Det man inte vet mår man inte dåligt av ;)

Tror han skulle tycka det är värre med bilderna jag tar nu... Men det vet han inte heller att jag visar här :D

2010-04-06 @ 10:22:00
URL: http://isabellsmam.blogg.se/
Postat av: niina

hahhah helt rätt!

2010-04-06 @ 12:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0