Laaara wappen :D

Hej!

Glada vappen på er alla :) Micke kom hem med en buket vitsippor ♥
Hade han plockat påväg hem från jobbet.



Vi var till Vingåker idag. Micke fick sin fina vinge till bilen. Undra vad han ska börja med nu då!?!?! Alltid något projekt pågång..

Jag och Isabell och Siv gick runt och shoppade. Vi är rätt bra på det :P



Siv Isabells farmor köpte skor och strumpor till henne. Jätte fina Adidasskor. Isabell tycker det är jätte kul att pillra upp skosnöret....



Jag köpte två muminmuggar ♥
Sommarmuggen 2010 är min absoluta favorit ♥
Vi måste köpa ett vitrin så jag kan ställa fram min samling. Trist att ha alla i skåpet där ingen ser dom!!!
Komihåg att hojta till om ni ser eller hör om nån gammal muminmugg!



Isabell fick en Alfons åberg klänning



Och en Lingon & Blåbär klänning. Första plagget jag köper av det märket, men kändes skönt och hållbart.
Känns bra att köpa svenska kläder.



Micke köpte skor. Och vingen såklart :)

Lite bilder på min ena älskling



Isabell sitter alltid och rycker i min morgonrock. Den är jätte mjuk och skön.





Nu ska jag lägga mej. Jätte trött!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

ser ut som du/ni fick tag i lite roliga saker! supersöta skor och klänningen var ju bara för SÖT!

såg också lönnebergakläderna på lindex och Elvin fick en body med emil på!:)sååå fin!

men de lönnebergakläderna du köpte is just to die for! synd att inte pojkar kan ha kjol!:P



kraaaam!

2010-05-01 @ 00:23:01
URL: http://grodan09.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0