http://www.unicef.se/egna-insamlingar/familjensamuelsson

Hej!

Har idag haft en jätte bra dag :)

Vi var först och köpte en kameraväska till mej :) Eller till kameran alltså ;)







Isabell tyckte inte väskan smaka bra...



:)





Fin va!?!?!?

Sen har Jag och Isabell varit och hälsa på hemma hos Sunniva och Söta Emil :)

Det var himla kul! Vi fick se deras nya hem. Såååå fint! Jag vill också flytta till Kallfors! Nära till jobbet, men ändå lite utanför. Massa skog runt om.
Barnen växer så snabbt. För bara nån månad sedan var både Isabell och Emil stillasittandes och rätt tysta. Men idag "pratade" dom och kröp runt och reste sej mot saker. Sötnosarna ♥

(Bilderna är tagna med min Canon Ixus digitalkamera)











Båda sötsnosarna somna rätt snabbt när vi gick ut på promenad. 

Vi såg vårens första tussilagon! 



Det fanns massor!

 

Och nyss startade jag en inslamling! Jag ska hjälpa Unicef att samla in pengar till barnen och deras familjer i Haiti! Så kul :) Ska trakasera er alla nu i några veckor :D

Gå in här och kolla vet jag!

http://www.unicef.se/stod-oss/ge-en-gava?fr=familjensamuelsson

Nu ska jag fixa lite saker och sen sova.

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0