Äta jord är gott...!

Hejsan!

Vi var på visningen och vi tyckte båda den skulle bli perfekt för oss! Byta innerdörrar och lite lister. Tapeter i några rum, men inget större. Men tyvär var det MASSA människor där :S Hoppas dom inte börjar buda på den. VI VILL HA DEN!! :D

Jag planterade om mina grönsaker idag. Slängde hälften som inte blivit till något :( Min Oregano möglade!?!!?!?!?! Så nu kommer vi ha olika tomater, gurka och ärtor.
Tänk att få plantera ut dom på gården.... *Drömmer*
Eller tänk om man hade ett växthus!
Jag hade Isabell i bärsälet. Helt plötsligt såg jag att hon hade jord i händerna. Så gick jag till spegel och kollad. Visst hade hon jord i munnen!!! Fort in med fingrarna och gräva ut. Hon blev arg. Fick inte ut allt, men hon var nöjd :D Vattnet smakade bra efter det. Tänkte ringa griftcentralen, men läste på förpackningen att den bara innehåller gödsel och sånt...........!
Ska nog ändå leta fram numret till giftcentralen så man har det uppskrivet nånstans OM det nånsgång skulle behövas!

Idag grillade vi första gången detta år. På balkongen. Micke grillade och jag och I kröp runt och jagade varandra.

Grillmästaren!






Isabell har börjat röra sej utmed saker! För bara några dagar sedan vågade hon inte röra på sej. Men idag har hon rest sej upp HELA tiden och rört på sej lite. Tänk! Snart går hon!



Isabell borstar tänderna och går med gåstolen samtidigt. Duktiga tjejen!







♥ Tänk att man kan älska någon så mycket ♥

Sökte flyg idag. Stockholm-Helsingfors för mej och Isabell 5 maj. Gissa vad jag hittade för pris!!!??? 207 kr!!!!! Det är helt sant! Dom kan ju inte gå med vinst!?!?! Norwegian.se Ska nog alltid söka där när jag ska ut och flyga.
Jo, vi ska till Finland igen för Isabell ska bli modell :) För Ruskovilla. Det finns för både vuxna och barn, men Isabell ska fotas för barn såklart ;) Ska bli kul!

En ny muminmugg har flyttat hem till mej!

TUSEN tack mamma!

 



Nr 36. Tror jag....

Nää, nu ska jag gå och lägga mej i soffan med min älskling!

Natti Natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0