Uppdatering ang. ammningen

Att sluta amma var inte SÅÅÅ himla svårt, bestämmer man sej och håller sej till det kan det bara gå bra ;)
Stella vaknar vid 12 och vill dricka vatten och sen vid 4-5 för att dricka/äta. Försöker dock inte ge henne mat innan 7 på morgon då barn (i 1års ålder)inte behöver äta på natten.
Hon vaknar alltså 5-7ggr mindre per natt än vad hon gjorde när jag amma.

Mina bröst däremot har varit en jobbigare historia :( Dom värker, läcker och gör ont fortfarande. Har inte ammat något, men ändå fylls dom på med mjölk!?!?! Men det borde ju börja minska tycker man..

Stella kan fortfarande komma och dra i min urringning och ska ha mjölk...
Så SÅÅÅ snabbt glömmer inte barn...

Men jag ska inte klaga. Hade kunnat vara mycket värre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0