Ruskovilla

Nu har vi kommit till det stadiet då alla börjar vara rastlösa och irriterade/gnälliga. Känns som om väggarna faller på snart. Vi har dammsugit, skrubbat köket, vikt tvätt, lagat mat och nu vilar alla förutom jag.

Passade på att gå igenom Isabells gamla ytterkläder/vinter nu när barnen sover. Att få barn med samma kön är ju jätte smidigt då allt går att ärva. Jooo, killar KAN också ha rosa kläder! Men jag skulle aldrig sätta på en rosa overall tex på en kille.

Hittade bla. silk kläder från Ruskovilla. Till er som inte testat vill jag rekommendera dessa jätte mjuka kläder. Dom är dyrare, men kvaliten är +10! Och andrahandsvärdet lika så.

Och självklart minns jag Isabells modelljobb :) Hon tyckte det var så kul! Och dem blev jätte nöjda! Isabell kan ni nu även se i katalogen för 2011/2012! (fotona var ju igentligen till för 2010 katalogen)
Får se om det blir något i vår igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0