FYNDAT!

Gokväll!

Barnen sover och lugnet har lagt sej :)

Vi har haft en trevlig dag. Vi tog bilen till södertälje där vi hämta pappa på jobbet. Vi körde pappa till optikern och sen åkte vi och åt och handla. Sen körde vi pappa till jobbet igen och vi åkte hem.
Första dagen på länge vi är ute bland folk så det var helt kul :)

Fick mail från Lilla mirakel om att dom har -30% på ALLT i webshopen! Kollade en snabbis, men hittade inget jag tyckte var sådär super intressant.
Så nu ikväll när jag öppna datorn så hade jag fått mail igen och då var det -50% resten av helgen! Gick direkt in på sidan igen och denna gång hittade jag fast vad ;)

Detta beställde jag:

2 stycken av dessa... En rosa och en grön.

0441085P1

En sådan...

061105P1

Ett par av dessa söta strumpbyxor...

9200_Stockings_1247
 
Och så köpte jag en pipmugg med tummen.

Allt detta kostade mej 480:- !!!
Me like :))

Vissa saker jag lagt i varukorgen tog slut innan jag han genomföra köpet tyvär...
Verkar vara mycket trafik på den sidan nu så in och fynda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0