På spåret igen...

Hej!

Nu var det länge sedan jag skrev! Vi har haft fullt upp minst sagt!!! Puh!

Flytten gick bra, men var himla jobbig! Vartifrån kommer alla saker?!?!?!?! Vi har fortfarande lådor i vardagsrumshörnet, men dom är snart borta. Varför är sista lådorna så svåra att få bort????

Ni ska få se vårat nya hem, men har glömt kameran hos svärmor så ni får vänta ett tag till :)
Vi kommer få nytt köksgolv och nyrenoverat badrum. Barnens rum och vardagsrrummet är nytapetserat. Lilla toan målade micke igår. Köket målade mickes mamma och Kent innan vi flyttade in.
Vi kommer tapetsera om hallarna och sovrummet...tror jag... Vill ha fint sovrum för där sover vi ju.... måste vara fint när man sover ;) Nää men ni förstår nog vad jag menar... !?!?

Är sugen på att göra en/två tavlor av tyg som jag ska hänga på väggen bakom soffan...
Men har inte riktigt bestämt mej vad för tyg...
Här är några jag gillar...


   
                                                                       

Tygerna är från Mariemekko ♥


Nu ska jag börjar göra mej i ordning för läggdags. Imorgon ska vi till Jonna och Tuva och leka lite :))  Efter det promenera till svärmor och baka pepparkakor :)

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så fina tapeter! Dags att ses snart igen :-)

2011-11-17 @ 11:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0