Sommar ute

Hejsan alla glada!

Nu sover båda flickorna och jag sitter och har tråkigt... Det är väl nu man ska passa på att vila. Känner mej rastlös och har trist...

Skulle göra lite ersättning nyss och råkade spilla några få droppar kokande vatten på långfingret och hua vad ont det gör!!!

Jag och barnen mötte upp Åsa och hennes barn i morse så tog vi en promenad till Ida. Det var trevligt att småprata lite ute på hennes gård. Så himla varmt ute idag!

Det där med amningen... som med allt annat i livet känner jag mej lite splittrad i den frågan. Stella har igen haft jätte såriga kinder och varit ledsen. Hon vaknar 100 ggr PER NATT! Så det känns som om amningen är ett trist kapitel just nu... Har börjat ge henne kvällsgröt och idag även morgongröt. Sen ammar jag efteråt. Nu MÅSTE hon ju gå upp i vikt min älskling ♥ Undrar vad dom mammorna vars barn sover hela nätter har i sina bröst??? Grädde??? Eller varför sover inte Stella? Det gjorde ju iochförsej inte Isabell heller innan hon blev 1 år... Men det skulle vara underbart om man fick sova lite längre stunder...
Tips???

Föresten så köpte jag en kalender igår. Har HUNDRA saker jag ska minnas och det gör jag såklart inte... Men nu har jag en fin kalender så nu kommer jag inte missa några bvc tider eller annat :) Vet ni vad det roliga är? Den börjar gällar from måndag!! lite läskigt att jag just skulle ta en kalender som börjar mitt i året!?!? Tog förgivet att den börjar i januari! Men väl hemma såg jag ju att den var från 6 juni 2011- 29 juli 2012.
Toppen!



Dessa fick jag av Micke på morsdag ♥

Nu ska jag hänge upp lite tvätt. Tyvär får jag hänga det inne när det är så mycket pollen ute.
Här är fönster och dörrar hårt stängda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0