Nu är vi här :))

Go kväll!!

Suck och pust. Det där med att resa med barnen ENSAM är inte någo vidare lätt... (Märkte ni finlandsvenskan?? Någo :D Hehehe! ) Nää vi är inte ensamma, men Stella har nu upptäckt att hon faktiskt INTE sitter fast i mej... Såfort jag ger bort henne och hon ser mej på avstånd åker munnen i ett uppochnervänt U och så börjar hon andas snabbt... Isabell är inte så blyg mera, men MAMMA ska hjälpa med allt! Även om jag sitter och ammar Stella och hon har 3 personer som kan ge henne drickan så SKA MAMMA! Puh... Som tur är inte Isabell SUPER rädd för hundarna mera. Hon var det första dagen vi var här...

Isabell älskade verkligen att vara på båten! Ville viking var sååååå intressant och vi skulle ju kolla på Honom/henne flera gånger, men oj om katten tog ett steg närmare så blev hon hysterisk :)) Sen var vi på barndiscot, Jag dansa snyggare än alla andra barnen...
Stella skrek till sej all uppmärksamhet på den fina restaurangen... Och barnen somna vid 23. Jag somna efter 03 då jag var så trött att jag kunnat somna stående. Varför jag var vaken så länge??? Jo för att jag låg och oroade mej... över att Ronja skulle trilla ner från övre sängen, att båten skulle sjunka, att Stella skulle vakna och väcka dom andra osv...

Imorgon ska vi få låna Jarmos (Min man är så rolig så han kallar Jarmo, mammas man för Jorma. Vad tror ni Isabell springer runt och kallar honom??? Jorma såklart!!! Pinsamt!!) bil och åka till en gammal armbetskompis.
På tisdag ska vi till Ansku ♥ Sova över där :)
Onsdag kommer Ronja tillbaks :))
Torsdag ska vi träffa Maria.
Fredag ska jag träffa Sussi och Ansku i Itis. Hinna shoppa lite innan kanske..
Lördag kommer det lite släktingar hit.
Söndag Till Korkeasaari med Terhi och Ronja.
Måndag: MICKE kommer :))

Nu måste jag gå och lägga mej så jag orkar imorgon...

Ps. Isabell bajsa i trosan. Klutten åt mammas hund upp... D.s.


Kommentarer
Postat av: niina

på båtern ber man hyttvärdinnorna bara om ett sängräcke så ramlar inte barnen ur sänger,jävligt fyndigt<!! man får oxå spjälsäng till hytten om man vill,båtar är fantastiska!!! mina barn har alltis sovit uppe,för dom vill det:)

2011-07-23 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0