Tack Pop!

Jag visste att jag kunde lita på er Hehe ;)

Var såååå himla nöjd med overallen förrå vintern. Isabell var ALDRIG kall eller blöt när vi gick in!
Ända minuset var kragen framtill. Eller ska jag säga vilken krage framtill? 



Lite dålig bild för hon sitter och kollar upp, men hålet under hakan blev stort när hon stog som vanligt...

Men detta verkar även dom på pop ha märkt för i årets modell finns den med! Jeeeee!!!
Eller kan det vara så att dom har så på dom mindre barnens kläder, men riktig dragkedja och krage på större barnens kläder!?!?
Hur som haver så är jag jätte glad!

 

1399:-

Ps. Om ni undrar vad Isabell gör så ammar hon sin nalle för tillfället. Hon har tillochmed en ammningsplats dit hon går varje gång. Hon sitter på högtalaren och kollar på tvn. Hehhehe D.s.


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe ja de overaller med 2 dragkedjor har lägre krage, och de med 1 dragkedja har sedan länge haft hög krage.... ;)

haha va sött att hon ammar sin nalle!!!! :D

hoppas ni mår bättre idag!

kraam

2011-08-31 @ 11:00:41
URL: http://malin83s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0