Höst!!

Hej!

Fy så mysigt väder! Regnet öser ner och det är mörkt. Har tänt massa ljus och kokat te. Barnen sover och Micke är och köper en Honda Monkey. Ni i finland lär ju veta vad det är, men för er i Sverige så kan jag förklara att det är en pytte liten moppe. Mera vet jag inte :) Jo, jag vet att det är fasligt dyr...!
Iallafall...perfekt tillfälle att blogga lite alltså :)

Var på stan en sväng idag. Tänkte det skulle bli kaos och katastrof då jag skulle få vara ensam några timmar på stan med barnen, men det gick sååå bra. Isabell har ju börjat vägra vagn så hon gick snällt brevid, efter eller före... Stella log glatt från sin plats på min mage. Hon gillar babybjörnenselet.
Ni vet ju att jag gillar att fynda... vem gör inte det!?!? Sedan vi kommit hem från semestern har jag sparat på diverse kuponger... Så idag fynda jag höstkläder till Isabell...


Lindex
104:- 149:-



Leggings, några tjockare och några tunnare H&M.
124:- 219:-



Barbapappa klänning Åhlens
149:- 179:-

Och så köpte jag lite mjukisbyxor, strumpor osv.. Men alltså INGET till riktigt pris Heheh.
Gick igenom Isabells garderob och hon har bara några långärmade och inga koftor (4 munkjackor dock) så jag måste handla mera nån dag. Trist... ;)
Stellas nästa storlek (80!?!?) måste jag också kolla... Tror Isabells gamla kläder är mycket känningar och andra sommarkläder i just den storleken!?!?! Fast det är några månader kvar tills hon växt ut 74 så det kan jag göra när vi flyttat.
 
Så måste jag visa vad jag fynda i Finland...



Saaristomuumi-bäddset Finlayson
19,20 € 43 €

Min och Isabells diskution idag:

Jag: Hoppa inte i soffan.
Isabell fortsätter hoppa...
Jag: Hoppa inte i soffan Isabell!!!
Isabell fortsätter hoppa och fnissar lite.
Jag: Isabell! Sluta genast hoppa i sängen!
Isabell: Hoppa soffan.

Hehehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0