Bokning på Vikingline

Nu är den alltså gjord. Semesterresan bokad :)) 
4 lax fattigare, men oj så mycket gladare :))
Jag och flickorna reser den 15 juli och M kommer senare. Sen hem i början på augusti. Perfekt!

Vi skulle idag haft tid till läkare för att kolla upp eksemen som inte vill gå bort på Stellas kinder, men Isabell har feber och är jätte förkyld. Och Stella hosar och nyser. Så vi bokade om tiden till den 15:de. 1 dag före hon fyller 4 månader.
Idag blir det till att ta det lugnt och se på film, läsa böcker, kanske rita lite och mysa i soffan ♥

HOPPAS mina fröpåsar jag beställde förra veckan kommer så kan jag plantera lite ikväll :)

En vän till mej "GILLADE" en barnaffär i Esbo. Blev nyfiken och kollade in hemsidan.. lastenhuone.fi
OJ vad mycket fint... !

Bland annat fanns där massa fina mattor jag skulle vilja ha till flickornas rum...

                                 



                          

Skulle kunna ha en av varje ;) Ska nog ta och åka förbi där i sommar och kanske köpa åtminstonde en matta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0