Julklänning - Chek!



Isabells farmor hade köpt denna klänning och fina strumpbyxor till henne. Dom ska hon ha på julafton. Jag ska köpa henne ett par fina skor och kanske en kappa. Jag minns att jag som liten alltid hade fina kläder när det var nån högtid. Kan dock tycka att det är lite dumt att köpa något dyrare plagg som inte kommer anvädas så mycket, men åandra sidan var det ju speciella tillfällen då mamma kläde mej i fin kappa och fina skor... Det är Isabell också värd ;) Och bäbisen i magen kan ju använda Isabells gamla finkläder/skor :)

Här är några kläder jag ska köpa till Isabell...



Mjukisklänning. Ser ju så himla skön ut! Kappahl 149:-

Perfekt till jul ;)


Sköna mockasiner! Lindex 89,50:-


Nattdräckt Lindex 179:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0