Vägning

Hej!

Vägde mej i morse. Hade gått helt okej! Allt som är minus är bra :)

9/3.2010: 77,4 kg 
12/3.2010: 76,3 kg
19/3.2010: 75,9kg

Har fuskat rätt mycket så jag blev förvånad att jag gått ner något över huvudtaget!!! Ny vecka och nya tag!

Dagens mat:

Frukost: Rågbröd, leverpastej och gurka
Lunch: Sallad med köttfärssås
Middag: Grönsakssoppa, knäckebröd, två ostskivor
Kvällsmål: Nötter och läsk



ISABELL fick en H&M katalog, men jag och micke får vänta på våra.............




Den finaste tavlan vi har hemma ♥



Var nere på stan idag med Isabell. Vi träffa Pernilla och Alicia ♥

Vi gick in på Akademiska bokhandeln och fynda böcker! Det var rea på rean :)
I LIKE!



Rea 79 :-
 NU 39:-


Rea 79:-
NU 39:-



Rea 29:-
NU 14,50:-

Ska nog en sväng dit imorgon också :)

Isabell gillade sin bok om Älvor.



Nu blir micke snart tokig på mej när jag inte kommer och kollar på film!

Skriver mera imorgon.

Kram och natti natti!




Kommentarer
Postat av: djustd

Åh, tack ska du ha!! :) Ha en fin kväll du ocå!Kram!

2010-03-19 @ 21:36:12
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Malin

1kg i veckan är ju precis vad som rekommenderas! du e skitduktig ju! åååh bokrea!! me lööv!

kraaam

2010-03-20 @ 15:33:28
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Linda

Jättefin sida gumman, och din dotter är sååå söt!



Kramar

2010-03-21 @ 19:06:52
URL: http://angelofrainbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0