Oj, vad dagen gick fort...

Hej!

Såhär såg våran dag ut ungefär...

♦ Vakna vid 7 tiden.

♦ Åkte till Ikea vid 10. Köpte två Hensviks spjälsängar på ikeas cirkusdagar. Rea alltså.
Kostade bara 299:- istället för 895:- !!! Vi köpte två. Alltid finns det nån som behöver. Eller så sätter vi ut på blocket lite dyrare :)


Sen åt vi lunch på Ikea. köttbullar såklart :) 16:- per PORTION!!!!
Isabell åt två köttbullar, en stor potatis, en fralla med smör och en pannkaka utan något till!
Inte konstigt att hon växer så mycket!!!


♦ Åkte vi till Elgiganten och köpte diskmaskin :D
Vad jag längtat!!! Hämtar och installerar på söndag.

♦ Sen åkte vi in till stan. Micke köpte en super fin mobil. En HTC.
Såhär har han sett ut sedan vi kom hem...



Hehehehe!

♦ Sen lämna vi tillbaks lite filmer och var på fotoaffären och putsade min objektivlins. Man kan tydligen ta i lite när man gnuggar. Jag var osäker.

♦ 13.00 hade jag barnmorska igen. Bt: 145/94. Glukos: 6,3 :D Var tvungen att ta kissprov när trycket var lite högt, men det såg bra ut :) När hon tar sockervärdena sitter jag osm på nålar. Och när det visar bra blir ag tårögd! Så himla glad. Tyvär så kommer det nog inte vara så bra på slutet, men vi tar det sen. Jag vet att jag kommer börja gråta den dagen värdena är för höga... fast jag försöker peppa mej hela tiden innan jag går dit på tester.
Nästa tid om två veckor igen! När vi kommit hem från Oulu :D

♦ Åkte vi till Römoragård! Dom har öppnat!!! När dom öppnar är det sommar. Det är ju så himla kul att plocka jordgubbar. Och som vi åt :D Isabell sov i sin vagn så nöjd hela tiden ♥













Godaste jordgubbarna nånsin! och bara ett stenkast hemifrån!

♦ Sen åkte vi hem och gjorde mat.

♦ Nu tvättar vi i tvättstugan. Vill inte tvätta mickes jobbkläder i vår egna maskin :P


Kommentarer
Postat av: Sunniva

Oj nu blev jag läskigt sugen på jordgubbar! Måste åka dit någon dag inser jag :) Fast det får vänta, jag är sjuk :(

Sen får ni komma på kalas också på Lördag, runt 13-16 hade vi nog tänkt ha...

Och skönt att det gick bra hos barnmorskan, du ska se att det nog kommer gå jättebra hela graviditeten! Eller det är i alla fall vad jag håller tummarna för.

Du är värd en bra graviditet!!!!!!!

Kramar från oss

2010-06-28 @ 22:01:14
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0