Ikea och Mio

Hej!

Då var den helgen snart förbi. Gick så himla snabbt.
Idag var vi på Ikea och Mio. Köpte dock bara lite ljus och en korg. Vill inte köpa något innan flytten då jag inte vet vad som kommer få plats vart.



FÖRE:



Ser ni masken i bakrunden ;)

EFTER:



Masken hittar ni även på denna bild ♥

Trodde mej fynda en korg på Jysk i Karis. Betalade ENDAST 9 euro. Så när vi kom hem såg jag att man fick 3 för 75kr här i sverige på Jysk... Heheh!

Men nu har jag en fin ljuskorg längst ner i vitrinet.





Nu ska jag sova. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Annica Lundgern

Hej Maria....



Vaddå flytta ????? skall ni flytta vart då ????

2011-08-22 @ 16:41:52
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0