Första natten...

La henne i sin säng 20.30. Hon somna 21.05. Hon vakna en snabbis 00.05 och somna 5 min senare. Sen vakna hon 02.30 och fick lite smörgås. Hon ville verkligen inte sova mera. Som tur somna hon vid 04.15. Vakna gjorde hon igen 06.55 och då gick vi upp. Vad tycker ni? Jag tycker det gick jätte bra :) Såhär många timmar sammanhängande sömn har jag inte fått på länge!! Det som känns jobbigast nu är mina bröst. Det gör såååå ont när jag rör dom. Bara att ha Stella i famnen gör så att det värker i dom. Vågar inte ens i misstag röra dom! Det ser ut som två STORA siliconbröst! Ja fast lite längre ner.... Igår sov hon 1 gång på dagen. Vid 14-16. Inget mera. Nu väntar jag med spänning på hur/när/var hon ska sova middag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0