När cykelsparken flyttade in...

Micke börja sitt nya jobb på C-labb idag. Igår var han nervös till bristningsgränsen! Men som jag visste har det gått bra. Fick ett sms vid lunchtid...

"Hej Fruni! Vad gör ni? Jag har fått ny data och ny telefon. Jätte fina. Alla är trevliga. Kram"

Nej, jag är inte alls avis på nya prylarnar (jo lite...) men jag skulle kunna komma ut och träffa lite folk. Vara social och så....

Barnen är förhoppningsvis friska snart så kommer vi iväg på öppnaförskolan och annat kul.

Jag och flickorna var ute en sväng imorse. Micke köpte en sparkcykel till Isabell igår så hon är ju eld och lågor!
Cykelspark är det ända hon talar om ;)


 


Kommentarer
Postat av: Sunniva

Åh kan inte vi gå på öppna förskolan ihop sen? Jag tänkte kolla hur den är här i Järna.. vill du med? Ska kolla vilken dag och tid..

Kram på er



Förresten håller jag med till fullo om amningen...

2011-09-01 @ 21:42:15
URL: http://nuochhar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0