Flytta

Flytten närmar sej med stormsteg... Första flytten på länge* jag får hjälpa till med. Nu ska jag visa killarna hur man flyttar ;)

Varför flytta runt på saker man inte behöver mera!?
Är dock lite fundersam på hur mycket jag vågar göra mej av med då jag inte känner mej helt klar med 2 barn ;)
Men åandrasidan kan man ju köpa nytt OM vi skulle få flera barn...

Sålde igår min gravidjacka. Ska sälja spjälsäng (Varför köpte vi den då den aldrig ens kom till användning?), vinterkläder barnen växt ur, bärsjal, utemöbler, grill osv... Nu är det storrensning ;)

Lite bilder...



Mamma och Stella mys medans pappa och Isabell bakar.





Duktigaste flickan ♥



Idag mår jag och Isabell mycket bättre!
Jag har fått tillbaks min röst. Fast jag låter som en 60 årig tant som rökt i 40 år.
Isabell har hostat jätte mycket flera dagar/nätter. I förrgår natt hostade hon från 20 till 22 sen spydde hon och fortsatte hosta. När inte vanliga hostmedicinen hjälpte gav vi lite Bricanyl och efter det hostade hon inge mera! 
 I natt har hon bara hostat lite. Så kanske vi snart är friska.

* Dem senaste två gångerna har jag varit gravid.
 


Kommentarer
Postat av: Malin

har hon förkylningsastma? kanske skulle konsultera med läkare o få hem en inhalator isf?

vi var till vc igår o elias fick inhalera, förkylningsastma sa läkaren.. :// känns inte kul! men det är som det är.. (borde inte vara förvånad men ja ja)..

menar du inte *de två senaste gångerna har jag varit gravid? och inte dagarna? haha;)

Kraam! hoppas ni blir friska snart!

2011-09-22 @ 11:44:08
URL: http://malin83s.blogspot.com
Postat av: Katja

"Dem senaste två DAGARNA har jag varit gravid" ... Mitääää? :)

2011-09-22 @ 21:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0