Kappahl


En söt kofta från Kappahl.se
 
Skulle passa Stella perfekt :) 
(Kläderna hon ärver från Isabell i stl 80 är ju sommarkläder :) 

Såg att Kappahl har öppnat en webbutik! Just nu Fri frakt!

Ps. Jag menade INTE att ALLA barn blir blöjfria för att ni köper en toasits utan det var ett TIPS! Klart jag vet att alla är olika. Men då detta funkade så bra för Isabell så ville jag dela med mej av det. D.s.

Ps. 2. Såhär skrev Emma: Ett tips är att inte sätta på henne blöja på dagtid även fast ni är långt ifrån toalett.. hon kan nämligen bli förvirrad och inte veta riktigt hur hon ska göra och vad som är meningen med det hela.. De fick jag som tips när vi slutade..

Ps. 3. Ett till tips Emma gav mej: Ett annat tips är att inte tjata på henne för mycket att "behöver du inte gå på pottan nu".. när vi var på föräldra möte var de många som tog upp att dom gjorde de felet. man behöver inte tjata så mycke dom ska ju lära sig att känna efter själv, inte ha en tjatande mamma som gnäller hela tiden =)=)

Sista var ett bra tips. Frågade Isabell igår om hon ville gå på toaletten. Då svarade hon "Nej. Mamma kissa kälv på toaletten!" Heheheehe!

Blir lite mycket blöjsnack på bloggen, men vet att jag har många vänner som sitter i samma båt för tillfället ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe jo absolut! det är ett BRA tips! menade inte så..:)))

Elias verkar redo ena sekunden och andra inte.. tror mest att han inte vill att vi ska föreslå det, utan att han ska komma med idén själv (mamma upp i dagen! ju mer nån tjatar på mig-desto mer motsträvig blir jag!..haha)

kram!

2011-10-25 @ 13:31:17
URL: http://malin83s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0