Snurrigt värre :)

Hej!

Har suttit och letat bilder på Isabell i samma ålder som Stella är i nu och facineras över hur småbarnen växer! Och tänk vad mycket man glömmer!

Såhär duktigt övade Isabell på att krypa när hon var 6 mån och 3 veckor.



Här är Isabell i samma ålder som Stella är nu. Dvs. ca 5 mån och några veckor.



Och här är Stella idag. Rätt lika tycker jag :)



Stella sitter i sin nya bilstol. Vi köpte den på Babyland förra veckan. Fick en smskupong med -25% rabatt på alla bilstolar så var tvungen att slåtill :) Det blev en Maxi cosi Mobi. Vi har en sådan hemma hos min mamma i finland och jag tycker det är absolut bästa bilstolen. Isabell har en Britax Hi-way i vår bil. Den är jag inte alls lika nöjd med så jag funderar på att byta Britaxen mot Maxi cosin i sommar när vi är i finland...
Stella kommer dock inte börja använda stora stolen förens i höst för hon sitter bättre i babyskyddet.

Fick en avi från posten idag och var ju genast tvungen att gå och hämta ut mitt paket. Nyfiken som jag är ;)
I paketet väntade en Torky+en rulle! Hade helt glömt att jag för några veckor sedan fyllde i en kupong om att jag vill ha en sånn gratis. Blev himla glad! Det är ju perfekt såhär års när man är mycket ute, har picknic osv. Pappersrullen är i en behållare så pappret hålls fräscht och rent från grus osv.





Tror inte behållaren kostar mer än ca 40 kr i butik och sen pappret nån tia, men visst är det så att gratis är gott ;)

Försökte fota mej och Stella ikväll, men det gick inte så bra...



Osminkad och svettig... snygg som vanligt alltså ;)



Vilket hoppigt inlägg, men bättre än inget! Eller hur mamma ♥

Föresten så får Stella kvällsgröt varje kväll plus att jag idag gav henne ersättning. Hon drack 80 ml! Är det mycket eller lite? Jag tycker det var mycket, men ändå ville hon amma efteråt...!?!? Svårt att veta hur mycket man ska ge när man bara ammat innan...

Nää nu ska jag sova! Imorgon är det föräldraträff, 80-års kalas och massa annat kul!


Kommentarer
Postat av: Ida

Det var inte så mycket! Linnéa dricker 180! Hehe

2011-05-31 @ 23:13:31
URL: http://idlur.blogg.se/
Postat av: Malin

80ml är lite.. det är vad båda mina drack som nyfödda.... de drack runt 200ml vid 5mån.. (lr mer).... Så ge mer om det går.. =))

2011-06-01 @ 07:57:27
URL: http://eliasoelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0