Trist, trist, trist...

Vet inte om det är vädret eller vad, men nu känns det mesta lite trist... Därav har jag inte bloggat så värst mycket.

Har idag varit och träffat mammagruppen hemma hos Eveline. Det var trevligt. Isabell gillade fruktsalladen :) Tror hon åt 2 portioner. Ska göra det hemma nån dag. Stella sov mestadelstiden och sedan vi kom hem har hon sovit i sin bilstol
Såhär ser hon ut...



Försökte igår kväll göra fot- och handavtryck, men det var lika svårt som sist... Isabell hatar att bli kladdig så henne var jag tvungen att tvätta av tyg genast... Stella var inte lätt hon heller, men här är några fotavtryck..





Jag kladdade färg på foten och sen bara ställde henne på pappret.
Har ni något annat kanske lite lättare sätt att göra det? Förslag mottages tacksamt!

Har fått frågor om hur det går med vikten... *Host* Det går upp och ner om vi säger så ;) Satt och funderade i morse på varför känns det bättre att försöka gå ner 2 kg än 3 kg!?!? Hahahahah nää nu ska jag gå och starta tvättmaskinen och sen lägga mej. Får passa på när båda barnen sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0