Spännande kväll!

Jaha då var Sverige i finalen i Ishockey VM. För tillfället spelar Finland mot Ryssland. Tror Sverige och Finland spelar i finalen imorgon. Jobbigt... Vill ju hålla på båda. Vill nog lite att Finland vinner, men jag tror Sverige vinner. Hahahahah låter inte liiiite förvirrad va?? ;) Såg ni Granlunds snygga mål??

Idag har det varit en bra dag! Alla verkar bli friska (Isabell bajsa en korv! Jippiii! Inge diarre mera) och vi har varit ute. Jag tog flickorna i tvillingvagnen och gick en powerwalk på 6 km. Svetten rann och halsen brände. Hahahah gud så man är i kasst skick! Men nu ska det bli ändring. Drömmen är ju att kunna jogga. Men mitt högra knä är skadat sedan länge tillbaks och det gör sej påmint varje gång jag har tränat step-up eller löpning. Ska köpa knäskydd som stöder knät lite och fortsätta powerwalka. Går det bra så ska jag börja springa lite lätt. Så trist att min mp3 har gått sönder. Måste köpa en ny som jag kan ha när jag går ensam på promenaderna. Vad är bättre än bra musik och powerwalk i naturen? Och här ute på landet är det sååååååååå fin natur! 
Imorgon ska jag gå samma runda själv när barnen sover middag.

Stella vågar vi inte lämna själv på soffan/sängen mera för hon rullar. Hon kan rulla 1-1,5meter! 
Såhär hittade jag henne imorse när jag kom från toan ♥ 



Inrullad i filten hon 3 minuter innan låg på :))



Nää nu måste jag kolla på matchen igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0