Moheda tofflor

Sitter helt deckad i soffan. Vi har varit ute hela (förutom lunch och dagssömnen isabell sover inne) dagen igen med flickorna. Det är ju så skönt med sol! Dock lite jobbigt med värmen. 
Man är ju inte van, men som tur vänjer man sej efter nån vecka.
Har försökt sitta i skugga och inte sola direkt, men brun blir man iallafall. Och soleksem får man såklart när man har atopisk hud! Skitpiss som kliar så jävligt!!!

Jag är deppig. Alla bara spyr eller skiter, micke gör bådeoch... :( Det känns inte alls bra nu. Höll på att bli galen idag. Isabell står i trädgården och gråter. Så går jag dit och frågar vad det är så pekar hon på marken. Hon har skitit ner ALLT hon har på sej och stenarna i min rabatt är helt senapsgula.... Hon hade blöja på sej... Missförstå mej inte nu! jag blev inte galen på henne utan på situvationen! Som tur är det inte värsta tänkabara situation då jag bara har lite lös mage. Skulle vara värre om vi båda var som Micke.. Stackars hjärtat ♥ Han som inte har så mycket att ta av innan heller... Lämnar blåbärssoppa och saft på översta trappan och smsar att leveransen är klar :) Isabell sover i sitt rum, men jag och Stella sover i vardagsrummet. Kan vara att vi redan är smittade, men när micke legat där hela dagen känns det dumt att lägga sej i samma lakan osv. plus att när vi sover nere vaknar han inte av Stellas oljud på natten...

Men iallafall... Tröstade mej lite genom att shoppa ;) Har länge letat efter träskorna/tofflorna med det stora T:et.. Och nu har jag hittat dom :))

Tadaaaaaa!!!
Skor - Moheda Toffeln: Betty | Yttersidan av skon
Skor - Moheda Toffeln: Betty | Skon sedd ovanifrån
Skor - Moheda Toffeln: Betty | Parbild
Bilderna är från Brandos.se, men då dom var över 100:- billigare att beställa direkt på Moheda så beställde jag dom där såklart! Finns i massa olika färger och modeller ♥

Har letat nu i två somrar utan resultat! Men nu har jag snart mina egna att hämta ut på posten :))
Klacken gör mej redan lite höjdrädd, men det är nog en vanesak hoppas vi ;)

Sen vill jag ännu ha ett par ballerina (Har några kvar sedan förra somarn, men man har aldrig för många!) och ett par Gladiator sandler så är jag nöjd ;)

Nu ska jag duscha, bädda här i soffan och sova.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det va det roligaste jag läst på länge att ni inte sover i samma rum,hahhahha!! smittan är i hela ert hus..knappast endast i hans lakan

2011-05-11 @ 07:38:34
Postat av: Anonym

jag har köpt mig ett par träskor från rusta som jag klompar omkring i :) fick dock ont i fötterna efter ett tag,de e ju inte speciellt böjliga,hahha sen e de svårt o cykla i dom hahha

2011-05-12 @ 12:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0