Vårkänslor...

Hej!

Hua vilken natt!!! Var vaken med Isabell från 1 till 5 inatt..... Hon får två tänder nere som gör ont. Den ena var blodig imorse så snart borde dom vara uppe.

Sen kom Sandra och söta Anton på besök imorse :) Det var kul att sitta och fika lite. Prata strunt :)

Var och pratade lite med ordförande för våran hage. Frågade bl.a om man får bygga lekstuga på sin tomt och det får man. (Blev fundersam då ingen annan har lekstuga!) Sen fick jag veta att vi har en bastu i området! Dock finns det bara killtid! Har tydligen bara varit killar som varit intresserade! Men nu vet dom att jag är intresserad så kanske vi får en tjejtid :)) Den är bara några år gammal och fräsch!

Vi har två rosebuskar på baksidan jag tänker flytta till andra sidan tomtgränsen. Vill inte behöva oromej för att barnen sticker sej i sommar. Är jag för överskyddande? Hur har ni andra mammor gjort?



Undra vad det är för blommor som gömmer sej under snön...



Ser ni droppen?



Länge sedan man såg gräs :))

Med våren kommer längtan efter att cykla. Fick en sprillans ny cykel av micke i oktober till födispresent. Vi har inte ens hunnit bygga ihop den så nu får gärna snön försvinna :))

Som förra våren så vill jag fortfaranade ha en cykelvagn :))
Nån som har en cyklevagn? Från vilken ålder på era barn har ni börjat använda den?

Är sugen på någon av dessa två:
(Båda på rea nu!!!)

Cykelvagn KIDZ CAB 3-in-1

2495:- (2905:-)

eller denna:

Cykelvagn Zorro 3-in-1
1695:- (2195:-)

Största skillnaderna:

- Den dyrare har ram gjord av aliminium och andra är av stål. Skiljer 3 kg.
- Den dyrare kan man åka nercabat... Är det så vikitigt?

Jag tror Isabell skulle älska att åka i en cykelvagn. Stella skulle ju få vänta till juli-augusti.

Måste diskutera med M ikväll, men tror vi är nöjda med den billigare, alltså den röd/svarta :)

Ååååh vad jag längtar till sommarn!



Isabell gungade sin lillasyster igår ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

det diffar 800:- på dem.. jkag hade LÄTT valt den dyrare.. 3kg blir ganska mycket i längden...

och att kunna cabba ner kan nog vara skönt om det är outhärdligt varmt osv..;)

2011-03-09 @ 14:25:40
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Kati

vad sa läkarn? hur e de med utslagen?



den röda e finare :-)

2011-03-09 @ 15:32:09
Postat av: Anonym

känns det inte lite onödigt o behöva flytta bort växter för barnens skull,de är INTE giftiga,och tänk den dan dom ser en rosbuske...DOM ÄTER JU UPP den av nyfikenhet,tror inte att de kommer o sätta dit händerna mer än en gång..

2011-03-09 @ 16:43:11
Postat av: Annica Lundgren

Låt rosorna stå kvar de sticker sig bara en gång....jag lovar...

2011-03-09 @ 18:43:55
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com
Postat av: Milena

surfade runt och hittade din blogg där du skriver om cykelvagnar, vi håller på och väljer vilken vi ska ha till våra tjejer men kan inte bestämma oss... vilken tog ni???? så svårt tycker jag! :(

2011-05-28 @ 02:52:44
URL: http://zavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0