Randigt

Hejsan :)

Så kul att jag har så många nya läsare och att ni kommenterar mina inlägg :))

Jag och Stella var iväg till läkaren idag. Det gick bra. Det var inte samma läkare som förra veckan och vi klickade väl inte, men så kan det gå :)
Stella hade gått upp till 5800gr iallafall :)) Så nu har mjölken kommit tillbaks (Andas ut av lättnad). Hade varit konstigt annars. Ja efter en veckas maraton ammning ;)
Vi kom iallafall fram till att jag ska undvika ägg och mjölk ännu några veckor. Så fick vi en ny tid om 2 veckor. Så är det bara att hoppas på att vikten gått uppåt. Har den det så ska jag testa äta mjölk och ägg och se hur hon reagerar. Om det fortfarande inte funkar så ska vi åka till nyköpings barnsjukhus och kolla upp det. Läkaren sa att små barn kan reagera på olika saker, men efter ett tag inte reagera alls!?!?! Så vi får hoppas detta bara var något tillfälligt.
Sen tog läkaren blodprov på fingerspetsen vilket Stella inte alls gillade :( Stackarns skrek hysteriskt, men bara en stund som tur. Kommer inte ihåg vad det hette, testet hon gjorde, men det visade 104. Och det skulle ligga på 100-140. Så det gick ju också bra :)

Blev lite rörigt inlägg, men allt gick bra med lillskruttan iallafall :) Det är ju det viktigaste.





Isabell hade feber igår kväll och i natt, men idag har hon igen varit pigg och feberfri!

Snäll Gud, låt alla vara friska nu så vi kommer iväg på resan!!! 


Nu till något helt annat...

Jag har alltid gillat randigt i klädesväg...
Nu finns det MASSOR med randigt i affärerna och det kliar i fingrarna...





H&M 149:-


Lindex 99:-



H&M 129:-




Kappahl 399:-


Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

Oj den nedersta svartvita skall jag ha....inhandlas imorgon....på stört..

2011-03-15 @ 22:08:30
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com
Postat av: Helena

hennes ja mauritsin olivat ylivoimaisia...vois passata vaikka mummollekkin..hihi.. Hauskaa päivän jatkoa Minttu ja söpöt tytöt...

2011-03-16 @ 06:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0