Solig lördag!

Hej!

Isabell och Stella sover. Vi var ute nyss i solen och lekte. Isabell älskar att vara ute. Jobbiga är bara att hon blir sååå arg när vi ska gå in! Vi kan vara ute i 2-3 timmar och ända blir hon förbannad. Så hon är jämt tokig och hysterisk när vi går in och jag får ofta bära in henne. Undra vad grannarna tänker ;) När vi väl är inne och har tagit av oss ytterkläderna så är hon lugn och har glömt att hon var arg. Suck och pust säger jag bara...!

Har funderat på det där med bilstol. Stella kommer ju i sommar behöva en större stol i bilen än hennes babyskydd. Isabell har en

Britax Hi-way


som är upp till 25 kg. Funderar på om jag ska köpa ny stol till Isabell som går att vända så får Stella ärva Isabells Hi-way. Då kan Isabell ha sin stol upp till 6 år. Ja istället för att köpa en stol till Stella och sen behöva byta ännu en gång till båda två. Förstår ni hur jag menar!?!?! Hur har ni andra mammor gjort med bilstolarna???

Funderade på denna till Isabell:

Britax MULTI-TECH ll 11 FELIX





Nån som har denna?


Kommentarer
Postat av: Helena

Bra det här säkerheten i Barn-i-bilen :)) Det var så annorlunda när ni va små....bilstolar..nä...man fick springa där om man bara kunde...säkerhetsbälte..nä...lagana kom lite senare 80 talet. Ha en bra dag lilla mamman..Puss..

2011-03-12 @ 12:36:17
Postat av: Kati

vi har en norsk besafe, vi ær super nøjda

2011-03-12 @ 13:23:36
Postat av: marja

vi har brio zento. jag läste alla lagkrav länge innan jag hittade rätt..

2011-03-12 @ 13:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0