Säsongsmuggen sommar 2011

Puh....säger jag bara! Stella har skrikit  sedan 17 tiden. Hon tystna nyss... Så när jag gick upp för att lägga Isabell började hon gråta hysteriskt. Jag gick ändå ner och jag tackar gud för att hon tystnade och somnade efter 2 minuter. Sånnahär kvällar är inte alls roliga :(

Nu har jag en vaken MEN tyst Stella i famnen. Hon suger på sin hand.

Ska kolla på Sveriges mästerkock nu och sen sova.

Här är säsongsmuggen och skålen för sommaren 2011!




Vad tycker ni om den?

Jag tycker den är såpass fin att jag nog köper två koppar så jag kan använda den ena :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Titta gärna in på www.muminboden.se bra priser på muggarna och ett väldigt stort utbud av bara massa Muminsaker! =)

2011-03-03 @ 12:15:36
URL: http://www.muminboden.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0