Herregud...

Stella har skrikigt hela kvällen. Nu sover hon, men Isabell skriker i sin säng! VARFÖR är det alltid såhär när man har bråttom? 

Nu är båda flickorna vakna. Jag borde packa och fixa....kul. JÄVLIGT kul!

Berättade till min mamma att Stella bara gnäller HELA tiden. Så är det tydligen att vara mamma! Vilken tröst då........ Nu har Stella fått röda utslag runt örat. Det är rött och brännhet.

Som tur åker vi imorgon.... hade inte pallat en dag till! Goda vänners sällskap, bastu, fin natur.... Lyx!

Tillbaks till nuläget...

Inte nog med världens gnälligaste döttrar så har jag en stressad, dryg och "säkerhetskontrollsfobisk" man också!

För att inte missa flyghelvetet som förra gången åker vi hemifrån kl. 05.00 imorgon!

Nu ska jag försöka få något gjort! *Räkna till tio....och dra djupa andetag*


Kommentarer
Postat av: Ida

Nämen lilla vän! Det där lät inget vidare :-( hoppas att resan blir super istället. Puss

2011-03-20 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0