Geggamoja

Geggamoja har massa fint vårnytt på Nelly.com.

Geggamoja - Topline Beanie

Geggamoja - Zipsweater

Geggamoja - Longpant

Har dock handlat tillräckligt till barnen nu! Kanske ska beställa nästa månad :)

Har en fråga till er som har barn. Har ni hoppat över nån storlek nån gång? Alltså så att ni från tex storlek 74 inte bytte till 80 utan till 86!? Jag började nämligen nyligen att använda 92 på Isabell. Tycker själv att hon skulle kunna ha 98 snart... Ja, alltså Isabell hade säkert kunnat fortsätta med storlek 86 (var väl jag som tröttna på kläderna lite höhö) ett tag till och sen börjat med 98 direkt... Jaja, nu ska jag inte köpa mera i storlek 92 iallafall!

Barnen sover så nu ska jag börja packa :))


Kommentarer
Postat av: Kati

vi har gjort de, men så att man har typ haft några kläder i mindre och flera i större.



Oj vad Isabell är stor, Ronja har just börjat användra 92 tillsammans med 86. Hon är nu ca 85 cm lång.

2011-03-20 @ 13:00:11
URL: http://mammakati.blogspot.com/
Postat av: Malin

Eftersom Isabell bara e 85?cm lång så tror jag stl 98 skulle hänga som en påse över henne :D Elias har börjat gå över liiite smått till stl 98 nu, 98/104 är alldeles för stort dock!(köpte en sån munkjacka från HM).. men 98 funkar fint på långärmade tröjor, blir till att köpa lite byxor med då 92orna börjar bli för korta i benen... :))) han har haft stl 92 läänge nu, sen i höstas iaf.. :)

vi hoppade nästan över stl 80 på Elvin.. han hade stl 74 fram till i dec och så hade han 80 från dec-jan och sedan 86 bara poff sådär!:)



nu blev det massa svamlande, har sån huvudvärk! skyller på det!

kraam

2011-03-20 @ 14:41:47
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Ammi

Vi hoppade över 74 eller hade bara några plagg i den storleken och bytte i princip direkt från 68 till 80. Vi använder dock bodyförlängare, dom gör ju att man kan använda samma storlek längre, ännu då ryggen redan är längre än bodyn :)

2011-03-20 @ 18:56:45
Postat av: Anonym

jag tror nog jag hoppat hela tiden, bara vikt upp i ärmarna och benen.. nästan struntat i 92, tog 98.

så har jag gjort med många kläder..

2011-03-20 @ 19:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0