En annorlunda lista...

Hittade en rolig lista hos Emma!

Min pojkvän

36 frågor om din pojkvän 

1. Hur gammal är han –
26!?!?! Hur gammal är jag!?!?!? Hahahaha!
2. Vad kallar du honom – Micke. 
3. Vad har han för ögonfärg – Blå!?!?!
4. Hur länge har ni känt varandra – Ca. 20 år   
5. Hur länge har ni varit tillsammans – Snart 5 år.  
6. Hur träffades ni – Genom gemensamma kompisar 
8. Dricker han alkohol – Ja 
9. Röker han – nej. 
10. Har du vart hemma hos honom – Ja, klart jag har. Vi bor ju tillsammans :) 
11. Vad gör ni när ni är hos dig – mycket 
12. Är han snygg - Mmmm...*nickar och ler* 
13. Är han en jävel på att kyssas? - Japp. 
14. När pratade du med honom senast – för en haltimme sedan ungefär
15. Har han ätstörningar - nej 
16. Har han sexig kropp - Ja. 
17. Vad lyssnar han på för musik – rock, metallica, takida m.m 
18. Vad är han bra på - Mecka bil, städa (han är pedant) och leka med Isabell. 
19. Vad gillar han för filmer - Nästan allt svenskt går hem. 
20. Vad tycker han bäst om hos dig - Att även jag är pedant??? ;)  
21. Brukar han ge dig komlimanger – Ibland, med måste säga att det har minskat under årens lopp... 
22. Har du gråtit i hans famn –flera gånger 
23. Har du vaknat upp med honom bredvid/i hans famn - Varje morgon ligger han där brevid :) 
24. Charmig, blyg eller otrevlig - Han är charmig och blyg.  
25. Har han träffat din mamma eller pappa – ja 
26. Gillar dom honom – ja 
27. Vad gillar han för mat - Svensk husman. 
27. Tar han hand om dig - ja  
29. Pratar ni om allt - Japp. 
30. Har ni bråkat någon gång – Klart vi har! 
31. Känner du honom väl - Ja, de gör jag. 
32. Tycker du om honom – Mycket ♥ 
33. Tycker han om dig - Ja det göra han :) 
34. Bråkar ni ofta – Nej, mest bara smågnäller 
35. Gör du allt för honom - Ja det tror jag.
36. Kommer ni alltid vara tillsammans? det hoppas jag verkligen!



Nu hoppas jag att ni också gör denna lista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0