Hemma igen...

Hejsan!

Har försökt posta det här inlägget länge, men blivit avbruten hela tiden... Nu borde jag hinna innan Stella vaknar.

Helgen i Ullared gick kanon! Jag bara älskar det!!! Massa shopping och skratt med goda vänner. Kan det bli bättre?
Boende var också jätte bra. En "Bed & breakfast". Ett äldre par som var jätte trevliga. Vi bodde i ett äldre mysigt hus. Fanns flera rum, men vi bodde ensamma i huset som tur. Utanför gick det massa får och några hönor och en tupp.

Här nedan kommer lite bilder...

Våran buss



En stor sådan...



Jag och Stella myser i bussen



Det var verkligen fina städer och små byar vi åkte igenom



Sen fick vi problem med torkarna...



När det började regna var vi tvugna att stanna för att laga problemet...



Men det gick inte så det vara bara att börja vaxa framrutan :))



Men glada är vi ändå :)) Pernilla spelar luftgitar till Alicia.



Isabell testar köra bussen



I smålandstena för att äta värsta måltiden nånsin... Ett fall för "Kniven mot strupen"...



Efter 5 timmar var vi framme i Sotanäs...



Här sov vi






På gården fanns där gungor och sandlåda



Fåren som rymde lite då och då





Agaton - Gladaste killen jag nånsin träffat! (Bara för det ler han inte just på denna bild...)



Ser ni Gekås???



Hemma igen med massa fint :)



Nu har Stella vaknat hör jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0