Sommardag

Isabell i sin nya pippibaddräckt



Har igen glömt att köpa en bassäng...



Isabell busar (klättrar, vad annars!?!?) med pappa



Världens finaste ♥



För exakt 2 år sedan mådde jag fruktansvärt dåligt! Jag hade ont, jag var trött, jag grät, jag var ledsen, jag längtade, jag var nervös... Det var nog bland det värsta dygnet i mitt liv... Tänk att det redan är 2 år sedan!!!

Idag har vi varit på Trosa marknad. Det var kokhett och MASSOR av människor. Vi var där ca 1 timme och sen åkte vi hem igen. Isabell fick en balong och så fick hon smaka mjukglass av pappa.

Stella vägrar ligga på rygg i vagnen. Hon vill sitta eller så vill hon ligga på magen. Såhär kan hon ligga hur länge som helst..

På magen och kolla framåt genom lilla "fönstret" fram på vagnen



Sen vill såklart storesyster också ligga där, likadant ;)

 

Börjar gilla våran vagn mer och mer :))

Tyvär är fotona usla idag. Detta pga att systemkamerans batterier är slut.
Dessa bilder är tagna med min Canon Ixus. 
 Ska ladda batterierna över natten så dom är laddade tills imorgon.


Kommentarer
Postat av: Malin

hihi va sött att de kan ligga sådär snällt brevid varandra och glo ut! våra 2 vildar skulle nog slå sönder varandra.......

2011-06-12 @ 16:33:47
URL: http://eliasoelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0