Stella 6 mån

Hello!

Vi var på 6 mån kontroll igår. Läkarn kollade på Stella och frågade mej med bekymrad blick om hon inte tål solen! WHAT??????????? Nää, borde ju du veta vid dethär laget! Usch, jag ogillar läkarn på bvc i trosa!!!!
Men nu har hon skickat iväg papper så inom en månad ska vi få remiss till allergimottagningen i nyköping.

Stella hade gått upp i vikt massor sen sist och det var ju tur det. Hon äter frukost och kvällsgröt. Välling gillar hon INTE! Nu ska vi börja med smakportioner. Spännande!!! Vill inte sluta amma ännu, men vill att hon sover bättre på nätterna så jag ska få in några måltider varje dag.
Hon är en glad sprätt som ler såfort man pratar eller ler mot henne. Hon river i mitt hår såfort jag tar upp henne i famnen och släpper inte i första taget. Hon trivs på golvet där hon hela tiden försöker komma upp på knä eller ta sej framåt. När storesyster kommer in i rummet släpper hon inte henne med blicken.
 Världens finaste flicka och vi älskar dej massor! 

Stella 6 månader

Vikt: 7130 g
Längd: 69 cm

-------------------------------------

Isabell 6 månader 
 

Vikt: 7960 g
Längd: 69,5 cm

Stella idag:

 

♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Sunniva

Gud så söt hon är Stella, börjar se så stor och fin ut :)

Vore hemskt trevligt att träffa er någon dag, kanske nästa vecka? Vi har en present till Isabell också :)

Kram kram

2011-06-15 @ 21:01:47
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0