Fiiiiiinland!!!

Hej!

Nu är huset sålt och vi ska flytta ut 1 november. Får njuta av sommarn med uteplats först :) Skulle vara kul om vi hittade något nytt nu innan, annars tar vi en hyreslägenhet sålänge.

På fredag åker vi!! Jeeee :) Vad jag har längtat! I vanliga fall brukar jag vara och hälsa på i Finland MINST 3 ggr per år, men då jag mådde så dåligt med Stella i magen så var vi inte förra hösten. Vintern var lång och kall så jag vill inte åka i vintras. Vintern fortsatt långt in på våren och sen var det dop. Jo ni kanske fattar!?!?! Så nu är det nästan ETT år sen jag var i de underbara landet ;) !! Har dock planer på att åka i höst och nästa vår. För nu är ju flickorna så stora att jag kan åka båt med dom själv.

Vi åker alltså på fredag och kommer hem 3 aug :) Ska bli sååå kul! Träffa kompisar och släktingar. 
BASTA! Ska nog basta varje gång jag blir tillfrågad :)) Ska träffa gammal arbetskompisar, gå till Borgbacken (som Grönalund, men i Helsingfors), MINST en lunch på Karuselli ♥ (älskar deras terass!!! Precis vid havet), gå på loppisar och leta efter ett muminhus, shoppa i bla. Iittalabutiken och Pentik, leta tyger och kuddar på Anttila :)) sen ska vi även ut i Borgåskärgård och träffa en vän som är mej mycket kär ♥ och gå på utomhusteater i Karis... och mycket mera :)

Här är lite bilder som är tagna dom senaste dagarna...

Isabell och Micke dansar :)













Micke undrar varför jag jämt springer efter kameran när Isabell gör något galet ;)
Ni kan ju gissa vart Isabell låg med kläderna på 2 sekunder efter att jag tog fotot ;)

 

Sedan vi köpte nya Fiskars-knivar i Ullared har jag skärt mej typ 10 ggr rätt djupt!!!!
(Skär INTE frallor i handen UTAN anvnäd skärbräda!!! Micke gav mej det rådet... D.s.


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha Micke är klok han!!! :P

2011-07-13 @ 16:57:50
URL: http://malin83s.blogspot.com
Postat av: niina

omg vilken häftig bild på isabell o ditt ansikte,hihihi

2011-07-13 @ 19:48:58
Postat av: Sofia

Vilka härliga bilder! Hoppas ni får en skön och härlig tid i Finland, njut!!

Kram

2011-07-14 @ 15:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0