5 år

Satt just och bläddra i kalendern och såg att min och Mickes 5 års dag var förra veckan! Tänk 5 år har gått!! Tänk att vi inte ens har hunnit reflektera över det!! Liiite dåligt med romantiken i detta hus... men det är väl inte så ovanligt som småbarnsförälder!?!?

Så mycket har hänt på dessa 5 år...
Vi har hunnit förlova oss, vi har fått två små söta flickor, vi har gift oss, vi har köpt och sålt ett hus...
Och MYCKET mera!



Det vackraste jag vet är att se dig när du sover.
Här råder stilla frid, och jag glömmer både rum & tid.
Du ligger här brevid, och jag känner hur du andas.
Att älskas utav dig, är det vackraste för mig.

Så sagolikt det är, att se morgondimman lätta.
När mörkret sakta flyr, och att se hur dagen åter gryr,
en kylig morgon bris, sakta sveper genom rummet.
Jag kryper tätt intill lycklig för att du finns till.

Stunder av stillhet, ett ögonblick av ro ibland,
stunder av lycka att bara ha varann.
Det är en rikedom att få älska &
att älskas vår kärlek varsamhet, är det vackraste jag vet.

Det vackraste som finns är att vara någon nära,
när månen lyser klart över skog och mark så underbart.
Jag ligger här brevid och jag känner hur du andas
att älskas utav dig är det vackraste för mig,

stunder av stillhet ett ögonblick av ro ibland
stunder av lycka, att bara ha varann.
Det är en rikedom att få älska &
att älskas, vår kärleks sårbarhet är det vackraste jag vet.

Du ligger här brevid och jag känner hur du andas,
att älskas utav dig är det vackraste för mig ♥




Kommentarer
Postat av: Malin

grattis!!!:)

fick för mig att ni träffades 05, som vi :))

kraam

2011-07-11 @ 16:16:54
URL: http://malin83s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0