Ordspråk mina vänner...

Hej!

Såg att jag fått kommentarer om texten jag har på headern.

"Den som inga barn har vet inte vad äkta kärlek är"

Detta är en fint ORDSPRÅK från italien jag hittade på nätet en gång för några år sedan. Jag tycker den stämmer så himla bra! När jag fick Isabell så kände jag känslor jag aldrig känt förr och känner en kärlek jag inte känt förr. Stella skulle jag inte vilja leva utan en ända dag- och hon är bara 6 veckor. Ni får inte missförstå mej. Jag älskar Micke, men kärleken till mina barn är hundra gånger starkare ♥ Kanske bara är jag som känner såhär, men det struntar jag i!

Önskade inte trampa nån på tårna. Det är bara ett ordspråk.  
 


Kommentarer
Postat av: Sunniva

Jag håller med...det är en helt ny och fantastisk kärlek man känner för sitt/sina barn, större än något annat. Det bara är så! Sen får väl folk säga vad dom vill, vi vet ialla fall hur det ligger till ;)

2011-01-24 @ 21:30:33
URL: http://dujagochvi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0