Marddrömsnatt

Hej alla läsare!

Förra natten var en sånn natt man inte vill vara med om...

Isabell har sovit jätte bra sedan Stella kom till oss. (Förstår hon månne att mamma inte hinner springa hos henne mera på nätterna ;) ?) Ibland har vi fått gå in vid 21-22 tiden och ge nappen eller vatten, men mycket sällan.

Iallafall.. Inatt vaknade hon vid 01. Micke gick in, men hon vägrade somna om och började skrika. Senaste två gångerna detta hänt har vi låtit henne skrika sina 5-10 minuter för att sen somna själv. Då har vi kollat blöjan, gett vatten, nappen, kramat och sagt godnatt. Kollat att allt är okej. Men nu när mamma är här känns det onödigt att alla ska behöva vakna. Så Jag hämtade in henne rätt snabbt. Hon vägrar självklart sova och sitter, sparkar, sliter i vårat hår, hoppar på oss, sparkar oss i huvudet och är helt omöjlig. Helt plötsligt hör jag våran granne. Han började straxt efter kl. 01 att SÅGA OCH SPIKA! Ja, renovera! VADFAN?????????? Han och Isabell höll oss vakna till ca 5. Då somnade Isabell och Micke. Till min lycka vaknade Stella och ville ha mat :S Så jag sov från 23-01 och sen från 06-07. När Isabell väckte oss (Hur orkar hon efter att hon varit vaken hela natten??) vid kl. 7 så mådde jag jätte dåligt och hade jätte ont i huvudet. 

Ang grannen så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. I natt blev jag lite rädd. Det var obehagligt. Sa till Micke att han som har 3 små barn (Hur kan dom sova i oljudet???) borde vara jävligt tyst mitt i natten!!! Är han störd på något sätt? Vad är det som har gått fel i hans skalle?

Vi kom iallafall fram till att han får förlåtelse denna gång, men nästa gång ska han få höra! 

Det var verkligen en obehaglig natt... Usch! 

Så idag har jag mått kast hela dagen och knappt fått i mej nån mat. Det är inte normalt...  

P.s. Tre olika grannar har frågat VART vi kastar våran snö. Jo, vi kastar det där det redan är stora snöhögar på ALLMÄNN gräsmatta. Vad fan bor det för idioter i denna by??? D.s.


Kommentarer
Postat av: niina

du borde naturligtvis sagt att ni kastar snön på DERAS tomt när dom sover,hahahhahahahahhahaha



vilka jävla puckon...på sommaren undrar dom väl vart ni lägger all varmluft

2011-01-08 @ 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0