Makaronilåda

Hej!

Som vanligt satt jag idag på eftermiddagen och funderade på vad jag skulle laga till middag. (Måste börja med matlista igen så jag slipper fundera varje dag!) Kikade in på kryddburken.se

Bestämde mej för att göra makaronilåda med korv. GUD så gott! Mamma brukade göra med köttfärs när jag bodde hemma. Det var en av favvorätterna. Själv har jag blandat köttfärs och bacon. Men med korv var nästan lite godare! Micke åt två tallrikar! Händer inte varje dag ;)



(Bild kryddburken.se)

Har ni inte testat så tycker jag ni ska testa detta recept! Gå in på kryddburken.se

Nu ska jag se på "En hemlig miljonär" på 5:an. Verkar himla intressant...


Kommentarer
Postat av: Ida

Men stackars Micke som åt 2 tallrikar när ni andra fick mat =P hoho vad rolig jag va nu ;)

2011-01-26 @ 16:14:07
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0