FATBOY

Jag är förälskad... Har varit det i några månader.... Måste få en sånn... Jag lovade Micke att jag inte kommer lägga den i ett hörn efter 1 vecka... (Jag brukar väl inte köpa onödiga saker som sen bara samlar damm??)

Har nån av er en sådan?

Nu måste jag bara välja vilken färg... och hosta upp 2500kr......................... :))

               
 Svart                                    Taupe                                  Brun

           
   Silver                                 Olivgrön      

                       

Mörkgrå

Mina favoriter är nog svart och silver...


Vilken färg tycker ni är finast?


Kommentarer
Postat av: niina

Hahhahhahha..jag va oxo helt besatt av en saccosäck,när jag väl fick en sån....vad hände...den förvandlades till en jävligt jobbig säckjävel som man kan sparka runt i vardagsrummet att samla damm med..hhahhahha hoppas din säck blir roligare än min,kram

2011-01-26 @ 07:15:45
Postat av: Sofia

Alltså jag älskar Fatboy!! Så snygga och sköna, jag gillar tyngden, att man inte bara kastar den åt sidan utan den är verkligen som en fotölj, Var inne på MIO och dregglade lite och den finns i så många fina färger! Men svart passar ju till allt, vi var inne på brun eftersom vi har en brun soffa...Svårt val!

2011-01-26 @ 17:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0