Vår vår vår!

Nu MÅSTE ju våren snart vara påväg! Imorgon är det redan mars ju :))

Jag minns när jag var lite... Då hade vi overall tills det började bli varmare ute och sen hade vi galonisar. Jag vet inte ens om det fanns skalkläder då!? Tror inte det...

Dessa ska jag ta och köpa till Isabell när vi åker till Södertälje nästa gång.


Skaljacka 695:-



445:-

Tycker Polarn och pyret är rätt så dyra kläder, MEN Isabell kommer kunna ha dom både vår och höst. Stella kommer kunna ha dom och sen kommer jag kunna sälja dom på nätet och få igen lite pengar.
Köper jag skalkläder från hm, lindex, kappahl är det inte säkert att Isabell kan ha dom i höst. Det är ännu mindre troligt att Stella kan ha kläderna och jag vet att jag inte får igen många ören på nätet.

(Med denna förklaring tyckte tillochmed micke att vi skulle köpa dom Hehehe) 
 


Fröken bus!



Har ni tips på vad jag kan göra med den vita väggen som är vid vårat köksbord i köket??
Har funderat på två tavellister i ek (som resten av köket) som jag kan ha kokböcker, tavlor eller något annat på...
Eller kanske nån väggtext. Heter det så?
Eller har ni någon annan ide???


Kommentarer
Postat av: Kati

en fin tavla, av familjen, barnen... :-)

2011-02-28 @ 21:37:53
Postat av: Ida

Barnen håller sig inte torra med ytteekläder från hm. Bara skräp. Polarn ska det va! ;-)

2011-02-28 @ 22:22:14
URL: http://idlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0