Måndag igen då :)

Hej!

Igår var vi en sväng på Ikea. Nu vet vi vad vi ska ha för skåpsdörrar och knoppar i sovrummet. Känns bra. Dock var bilen så proppad med vuxna och barn igår ;) så vi köpte dom inte nu, men micke ska åka nåndag och hämta dom. Kommer bli fint tror jag :)

Jag tror jag är den ända som ännu köper massa ljus. Ja såhär års menar jag, men det är så kallt och mörkt på kvällarna så några månader kan man ännu bränna ljus :) Micke blev förvånad över hur lite ljus jag köpte :)) Men tänkte jag skulle tömma hela mitt ljusskåp innan sommar...

Sen köpte vi en sånndär bitskena till spjälsängen. Vet dock inte varför jag köpte bara 1 när vi har två sängar!?!? Isabell har dock provsmakat Briosängen redan :( Dock var den nog inte så god för där finns bara några entakat tandmärken :) 



Sen tog vi en sväng till Babyland.



Vi köpte fingerfärg och solglasögon. Tänk att dom sålde solglasögon på -30% såhär års! Man skulle ju tro att dom ändå går åt till våren. Det var iof förra årets modell, men det gör inte oss något. 
Isabells farmor köpte solglasögon från Polarn och pyret förra sommarn till Isabell så nu har båda barnen solisar till sommar.  

Efter babyland åkte vi till Svärmor och Kent. Vi fick god mat som en bra avslutning på den veckan :)

Nej nu måste jag skynda mej. Vi ska med Sandra och Kevin till öppnaförskolan straxt. Ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Sarah - Mamma till Hampus, Novalii o Loke

sv: Ja men du, det där med vår tycker jag inte alls var nån dum idé!! Vi säger så! ;)



2011-02-21 @ 20:20:42
URL: http://www.hedbloms.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0