Jäkla förkylning!

Godmorgon!

Igår kväll när jag satt i soffan och kollade på Svensk maffia, Kanal 4, så började det göra ont i halsen. Jahapp, då var det min tur då. Isabell och Micke har varit förkylda nu i snart 3 veckor. Ibland har jag trott att det gått över, men så har det kommit tillbaks igen. Men nu är det alltså min och Stellas tur :(( Stella hostade halva natten stackarn :(( Gör ont i mammahjärtat när dom små är sjuka.
Isabell hostade så mycket igårkväll att hon spydde ner sej själv och sängen...

Ute snöar det som sjutton. Stora flingor...

Har funderat på varför inte papprena från försäkringskassan nånsin kommit. Jag var ju sjukskriven 1 månad innan BF. Ringde dom förra veckan och då hade inte min chef skickat in några papper. Så jag ringde upp honom och han visste inte ens vad han skulle göra. Men nu vet han det för jag förklarade det för honom :)
Så igår kom papprena jag ska fylla i. Lite komiskt att jag ska behöva berätta varför jag INTE kan jobba med havandeskapsförgiftning... Men vill dom ha massa pappersarbete så visst!

Isabell ligger helt utslagen i soffan och kollar på film. Stackarn har varit sjuk så länge. Nu får det ge sej!!!

Har ni sett en såhär fin semla förut? Inte jag :)



Bild: Kryddburken.se


Kommentarer
Postat av: Malin

ni kanske ska ringa läkaren/bvc för provtagning på Isabell så det inte rör sig om någon dålig bakterie som det går att råda bot på med lite medicin....

Krya på dig!

2011-02-04 @ 09:25:01
URL: http://grodan09.wordpress.com
Postat av: Marja

Jack hostar också så han spyr, det e rätt vanligt har jag läst runt om på i forum.. ;(

Men medicin på recept kanske kan funka bra?? vi har mollipect som slemlösande..

krya på er, kram

2011-02-04 @ 14:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0